martes, 3 de junio de 2025

FLORES

 Coa chegada do mes de maio, aproveitamos para facer unha actividade co conto "Flores" de Hervé Tullet e co seguinte poema popular galego.
Con la llegada del mes de mayo, aprovechamos para hacer una actividad con el cuento "Flores" de Hervé Tullet y con el siguiente poema popular gallego.


Primeiro fixemos a lectura do mesmo no patio.
Primero hicimos la lectura del mismo en el patio.

Despois da Poesía Express, na aula fixemos as nosas propias creacións inspiradas nas flores de Hervé Tullet empregando témperas sólidas.
Después de la Poesía Express, en el aula hicimos nuestras propias creaciones inspiradas en las flores de Hervé Tullet empleando témperas sólidas.


lunes, 2 de junio de 2025

O ÚNICO PEIXE QUE COME PLÁSTICOS

Como xa sabedes, neste último trimestre estamos inmersos na importancia do coidado do noso planeta en relación cos ODS 2030. Por iso contamos no patio da escola co noso Punto Nemo particular no que cada día botamos os residuos plásticos das nosas merendas. 
Como ya sabéis, en este último trimestre estamos inmersos en la importancia del cuidado de nuestro planeta en relación con los ODS 2030. Por eso contamos en el patio de la escuela con nuestro Punto Nemo particular e el que cada día echamos los residuos plásticos de nuestras meriendas.


Deste xeito, tomamos conciencia da cantidade de residuos que xenera a diario o ser humano e da importancia de reciclar e separar estes plásticos para coidar os océanos.
De esta manera, tomamos conciencia de la cantidad de residuos que genera a diario el ser humano y de la importancia de reciclar y separar estos plásticos para cuidar los océanos.


E así representamos na aula laranxa a este peixe tan peculiar.
Y así representamos en el aula naranja a este pez tan peculiar.

martes, 6 de mayo de 2025

UN MAR DE PLÁSTICOS

Comezamos o último trimestre do curso falando da importancia de coidar o planeta, en especial os nosos océanos.
Comenzamos el último trimestre del curso hablando de la importancia de cuidar el planeta, en especial nuestros océanos.

A semana pasada apareceu na aula unha pequena instalación cun conto e unha imaxe de fondo para facernos reflexionar sobre este tema. Falamos dos residuos que se atopan cada vez en maior cantidade nos mares, de como estes perxudican a vida mariña, do tempo que tardan en destruirse os plásticos e tamén aportamos ideas e posibles solucións para melloralo. 
La semana pasada apareció en el aula una pequeña instalación con un cuento y una imagen de fondo para hacernos reflexionar sobre este tema. Hablamos de los residuos que se encuentran cada vez en mayor cantidad en los mares, de como estos perjudican la vida marina, del tiempo que tardan en destruirse los plásticos y también aportamos ideas y posibles soluciones para mejorarlo.


E descubrimos unha mensaxe que se atopaba escondida dentro dunha botella de plástico. Nela había un mapa coas diferentes manchas de residuos que se atopan esparcidas por diferentes zonas do planeta Terra. Localizamos a máis grande, chamada Punto Nemo, que é o lugar do océano máis alonxado da terra firme onde vai parar grande parte do lixo espacial.
Y descubrimos un mensaje que se encontraba escondido dentro de una botella de plástico. En ella había un mapa con las diferentes manchas de residuos que se encuentran esparcidas por diferentes zonas del planeta Tierra. Localizamos la más grande, llamada Punto Nemo, que es el lugar del océano más alejado de tierra firme a donde va a parar gran parte de la basura espacial.

E, por último, deixámolo rexistrado no papel.
Y, por último, lo dejamos registrado en papel.

miércoles, 30 de abril de 2025

RECEITAS CON PRODUCTOS DA NOSA HORTA

Aproveitando que as leitugas da nosa horta xa estaban listas para ser recollidas, puxémonos mans á obra.
Aprovechando que las lechugas de nuestra huerta ya estaban listas para ser recogidas, nos pusimos manos a la obra.


Coa axuda da profe María, fomos arrincando as follas con moito coidado para despois lavalas e secalas.
Con la ayuda de la profe María, fuimos arrancando las hojas con mucho cuidado para después lavarlas y secarlas.


A continuación, collemos unhas tortitas de trigo e engadimos algúns ingredientes máis (tomatiños cherry, queixo e xamón) e ,con todo isto dentro, fixemos un roliño.
A continuación, cogimos unas tortitas de trigo y añadimos algunos ingredientes más (tomatitos cherry, queso y jamón) y ,con todo esto dentro, hicimos un rollito.




E, para rematar, probamos a nosa deliciosa receita. Encantounos!
Y, para terminar, probamos nuestra deliciosa receta. Nos encantó!

viernes, 21 de marzo de 2025

PROPOSTAS MARIÑAS

-Bandexa de minimundo mariño con area máxica e animais


-Contos e libros informativos



-Pulseiras con elementos mariños


-Identificación de especies


-Xogo de pesca


-Crebacabezas

lunes, 10 de marzo de 2025

OS TIBURÓNS

Aproveitando o interese xurdido polo tiburón Gastón despois da visita ao Aquarium Finisterrae, decidimos comezar a investigar sobre os tiburóns touro.
Aprovechando el interés surgido por el tiburón Gastón después de la visita al Aquarium Finisterrae, decidimos comenzar a investigar sobre los tiburones toro.

Visionamos algúns vídeos informativos.
Visionamos algunos vídeos informativos.




Buscamos información en diferentes libros e comezamos por coñecer as súas medidas. Fixemos un debuxo a tamaño real empregando o metro como unidade de medida e descubrimos que os tiburóns como Gastón miden o mesmo que se xuntamos a tres nen@s da clase.
Buscamos información en diferentes libros y comenzamos por conocer sus medidas. Hicimos un dibujo a tamaño real empleando el metro como unidad de medida y descubrimos que los tiburones como Gastón miden lo mismo que si juntamos a tres niñ@s de la clase.




Comparamos tamén ao tiburón touro con outros como o tiburón pixama (tiburón gato raiado) que só miden 60 cm e que enróscanse como os gatos cando se sinten atacados.
Comparamos también al tiburón toro con otros como el tiburón pijama (tiburón gato rayado) que sólo miden 60 cm y que se enroscan como los gatos cuando se sienten atacados.



Ademais, estamos elaborando de maneira grupal un lapbook no que imos deixando rexistrada toda a información que recopilamos.
Además, estamos elaborando de manera grupal un lapbook en el que vamos dejando registrada toda la información que recopilamos.



jueves, 27 de febrero de 2025

MUNDO MARIÑO

Neste segundo trimestre estamos investigando o mundo mariño e ,grazas á colaboración das familias, puidemos montar na aula un recunchiño relacionado con esta temática.

En este segundo trimestre estamos investigando el mundo marino y ,gracias a la colaboración de las familias, hemos podido montar un rincón relacionado con esta temática. 


Empregamos o material para buscar información, ampliar os nosos coñecementos, ler e xogar moito.

Empleamos el material para buscar información, ampliar nuestros conocimientos, leer y jugar mucho. 


Ademais, cada nen@ escolleu un animal mariño para investigar na casa e explicar no cole aos compañeir@s.

Además, cada niñ@ escogió un animal marino para investigar en casa y explicar en el cole a las compañer@s.


Xa van chegando as aportacións e estamos moi interesad@s.

Ya van llegando las aportaciones y estamos muy interesad@s.


Moitísimas grazas pola vosa axuda, familias!

Muchísimas gracias por vuestra ayuda, familias!